Ter uitbreiding van het team van Castanje Vermogensbeheer en Sequoia Vermogensbeheer zijn wij voor onze vestiging in Oosterbeek op zoek naar een
commercieel medewerker/office manager
In deze functie speel je een centrale rol binnen de organisatie van Sequoia Vermogensbeheer. Je hebt een regierol in de commerciële klantprocessen en je draagt bij aan een positieve klantbeleving. Daarnaast faciliteer je de vermogensbeheerders in alle aspecten van hun werk. Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Het betreft een functie van 32 uur per week.
Wat wij van jou vragen: – MBO / HBO werk- en denkniveau – Service gericht, commercieel en klantvriendelijk – Initiatiefrijk en leergierig – Digitale vaardigheden en routine in de voorkomende computerprogramma’s zoals Office 365 – Goede planner en organisator – Affiniteit met beleggen, vakgerichte opleidingen NIBE/DSI of bereid om deze op korte termijn te volgen – Administratieve of commerciële kennis van en/of ervaring met beleggen is een pré
Ons aanbod: – Afwisselend werk in een professionele werkomgeving bij een zelfstandig vermogensbeheerder – Warm welkom in ons positief en ambitieus ingesteld team – Marktconforme arbeidsvoorwaarden, vergoeding voor reiskosten en pensioenvoorziening – Salaris afhankelijk van kennis en ervaring – Goede opleidingsmogelijkheden – Mogelijkheden voor doorgroei binnen de organisatie
Zie jij een uitdaging in deze functie? Stuur dan je motivatie en C.V. naar vacature@sequoiabeheer.nl
Wij zijn niet van de mooie verhalen, wel van de échte verhalen! Sequoia Vermogensbeheer is een écht onafhankelijke vermogensbeheerder, gevestigd in Oosterbeek. Sequoia onderscheidt zich niet alleen door zelfstandigheid en onafhankelijkheid, maar stelt door een zeer persoonlijke benadering de belangen van haar relaties steeds op de eerste plaats. Voor elke relatie is veel tijd beschikbaar; zowel als het gaat om de beleggingsportefeuille als om de persoonlijke omstandigheden.
تعليقات